تا ابد در دل من میهمانی

عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ

خدایا گر تو هم درد عاشقی را می کشیدی...پشیمان می شدی از اینکه عشق و آفریدی.

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

 


عسل وب وبلاگی برای سرگرمی، خنده و ...

نظرات شما عزیزان:

BaRaN
ساعت3:11---15 شهريور 1392
سلام مهدی جون مرسی که به وبم سرزدی

خو معلومه که فوتبالی هستم اصن من از درون پسرم از برون دخمل

اصن خعلی جالبه من سربازی رفتنم دوست دارم خخخخخخخخ

خب حالا اس دق لالی هستی یا پرسپولیسی ؟؟؟؟

راستی لینکیدمت تبادل لینکم کردم با اجازت

بازم میگم مرسی که سرزدی
پاسخ:من کلا فوتبالی نیستم، ممنون که لینگم کردی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:,

] [ 1:49 ] [ مئچان ]

[ ]